Attention ! Audio Lingua a changé d'adresse.

Dès le mois de septembre, le site ne répondra plus à l'adresse https://audio-lingua.eu

Pensez à changer l'adresse des intégrations de ressources par https://audio-lingua.ac-versailles.fr

Cossí utilizar Audio-Lingua ?

per  Olivier Caponi

Cossí utilizar Audio-Lingua ?

Trobaretz per exemple sus Audio-Lingua de ressorsas en lenga alemanda en seleccionant la bandièra alemanda de la pagina d’acuèlh.

Podètz tanben, a partir de qualque pagina que siá, utilizar lo motor de recèrca avançada (causida de la lenga, nivèl, durada, edat e sèxe del locutor) per tal de trobar las ressorças audio que vos interessan.

Lo motor de recèrca rapida permet de cercar de ressorsas a partir d’un mot clau. Podètz afinar la recèrca en indicar la lenga e lo nivèl. La recèrca es menada dins totes los tèxtes ligats a la ressorsa (descripcion del fichièr mp3, títol, nom de l’autor, descripcion de l’autor).

Cossí escotar e espleitar las ressorsas?

• En navigant e cercant de ressorsas :
    • Podètz escotar dirèctament los fichièrs mp3 dins la pagina en picant sul boton del lector. Coma sus totes los lectors, podètz far una pausa, recular o avançar.
    • Podètz telecargar cada fichièr (per una utilizacion en classa) en picant sur la sageta (pic dreit, puèi enregistrar jos... o amb Firefox : « Enregistrer la cible du lien sous... »)
  • En vos abonant a un dels flusses « RSS - Podcast » d’aqueste site :
    Poiretz alara telecargar automaticament e escotar las ressorsas p.ex. dins Itunes o dins vòstre lector de flus « RSS - Podcast »

Per conéisser los dreits d’utilizacion dels fichièrs, volgatz consultar les mencions legalas.

Pour connaître les nouvelles fonctions d’Audio Lingua, allez à la fin de cet article.

Cossí trobar lo flus « RSS - Podcast » que m’interèssa ?

• Seleccionatz la rubrica de la lenga que desiratz escotar.
    Per exemple, se vos volètz abonar als mp3 novèls en anglés, anatz a la rubrica Anglés e quand vejatz aquestes botons, causir vòstre mòda d’abonament en picant sus l’icòna:
    • Itunes

: Per vos abonar amb Itunes

: Per vos abonar al flus rss (url que podètz pegar dins vòstre agregator favorit de flus rss o de podcasts)

• netvibes

: Per vos abonar amb Netvibes

• google

: Per vos abonar amb Google (iGoogle o google Reader).

Es tanben possible de s’abonar per una lenga determinada e a un nivèl precís :

De segur : los abonaments als flusses de podcast son gratuits !

Audio Lingua prepausa unas foncions novèlas despuèi genièr de 2012

Creacion de favorits personalizats

Podètz crear vòstres favorits pròpris e amb aquò vos far un panièr amb los fichièrs que vos interèssan. Aital podètz far tranquilament la seleccion vòstra altorn d’un tèma e puèi telecargar los fichièrs seleccionats.

Per utilizar aquesta foncion, se cal enregistrar sul site per èsser identificat. Picatz puèi sul còr (amb un plus verd), vesedor a la dreita del títol. S’apondètz aqueste fichièr a vòstres favorits (amb un simple clic) la color del còr passarà del gris al roge. Aital poiretz verificar a cada consultacion se un fichièr fa ja partida o non dels favorits vòstres.

Per veire la lista de vòstres favorits, basta de picar sus “Mos favorits” dins lo menut (possible sonque se sètz conectat).

Cossí vos inscriure sul site?

Se cal en primièr inscriure sul site. Aquela intervencion non se deu far qu’un sol còp. Per trobar la pagina d’inscripcion,picatz sus “Mos favorits” dins lo menut de dreita.

Vos devètz puèi connectar (=escriure vòstre login) amb vòstre identificant e vòstre mot de gaita.

Lo flus de podcast dels favorits

Audio Lingua crea puèi automaticament lo flus de podcast dels favorits aital seleccionats. Podètz alara comunicar aqueste flus a de collègas o d’escolans que se pòdon abonar a aqueste flus personalizat. Quand apondètz un fichièr a vòstres favorits, vòstres abonats lo recebràn automaticament.

Encara melhor, podètz causir se desiratz comunicar lo flus de totes vòstres favorits o solament los favorits d’un nivèl causit. Aital, podètz mandar a vòstres escolans començants lo nivèl A1 unicament.

S’utilizatz aqueste flus de favorits per vos-meteis, vos permetrà de telecargar los fichièrs seleccionats d’aquel biais mercés a vòstra espleit de podcasting sus vòstre ordinator o vòstra tauleta.

Integrar los fichièrs dirèctament sus vòstras paginas mercés al lector exportable

Per cada fichièr, trobatz, coma abans, l’URL de la ressorsa que podètz comunicar a d’autres o enclaure dins vòstres sites o blògs per far de ligams amb los fichièrs.

Çò de nòu es lo lector exportable. Jos la linha “L’URL d’aquesta ressorsa:...”, veiretz la linha “Lector exportable per site o blòg”. En picant sus aquesta linha, faretz paréisser lo còde de copiar e pegar dins vòstre site o blòg per tal que los vòstres utilizators pòscan legir los fichièrs dirèctament sus vòstras paginas. Lo telecargament de la ressorsa a partir de vòstre site non es de segur pas possible (cf. las mencions legalas del site).

Un motor de recèrca melhorat

Dins la version anciana, non èra possible de cercar un mot de mens de 4 letras. Aiçò es corregit dins la version novèla. La recèrca ne deuriá èsser melhorada.

Part aquò, avèm apondut lo nivèl dedicat a la recèrca per mot clau liure. Aital es possible de cercar un tèma per un nivèl que i a d’una lenga que i a.

Los botons malhums socials

Mai d’un botons malhums socials per partejar lèu-lèu una ressorsa amb vòstres sòcis.

Podètz tanben seguir las actualitats d’Audio-Lingua sus la pagina Facebook o via Twitter.

Çò que non a cambiat

Audio-Lingua demòra un site collaboratiu e participatiu. Ajudatz-nos a enriquir l’ofèrta en nos mandant vòstres enregistraments pròpris.
 Podètz votar tostemps per vòstres enregistraments preferits. Seràn alara anonciats sus la pagina d’acuèlh del site.

Audio-Lingua